Как да се премине границата от България до Финландия

След като прекара нощта в един мотел на бензиностанцията на Лукойл, ние трябваше да премине границата. Ползата от този процес ние сме добре научили в предишните си пътувания.

Но все пак, случаят е отговорен и дори малко тържествен. Следователно, за да граничния пункт, ние сме готови, както винаги, на сериозно.

Така че, както писахме в историята "Нощ в мотела на границата", първата бариера сме преминали още в деня преди, на входа на мотела. Проверихме в присъствието на паспорта и виза самото съществуване на паспорти. Това е един мотел, разположен на територията на граничните контролно-пропускателни Torfyanovka.

Как да се премине границата от България до Финландия

На картата - приблизителното местоположение на мотела. На сутринта, след като е прекарал нощта, десет минути по-късно стигнахме до втората порта. не е имало опашка. А за охрана на границите на бариерата се провери имаме паспорт. И сега - ние сме на граничния пункт.

руската граница

Спираме на бялата линия в предната част на документи платформа.

Сядаме в колата чака придружител махна позволи друга партия да се обадя машини в бараката, където прозорците с персонала. Минахме. Карахме най-близо до бариерата.

Чакахме в линия, и се приближи до прозореца с граничен служител. Шофьорът проведе през прозореца паспорта си и паспорт за колата и lskolko cheelevek на приказка в колата. След необходимите марки са били направени в паспорта на водача е предаден на паспорта на прозореца пътник. След това колата инспектирани граничен служител.

Приближи митнически pradstaviteli sprosli и колко пари имаме ние носим с нас. Споменатите че в разрешената сума. попита Служителят как точно и в каква валута. Отделно от това, той попита за сума в рубли. Аз се върнах и е загубил интерес нас.

И все пак. Ние пропуснали.

Въпреки че има още един паспорт проверки директно от контролния ивица. Всичко. Homeland временно пусна децата си. Здравейте, Суоми!

финландската граница

Преместването на знаците. Достъпът до граничния пункт, се регулира от светофари. Минете от порядъка на 3-4 автомобила в даден момент.

Караме до бараката и излезе от колата.

На проведения в граничния пункт във Финландия. Ела до прозореца, или ако всички служители са заети, стоейки и чакат на опашка. Първо има водача. Носеше личен паспорт, паспорт на техническите средства и "Зелена карта". Финландски граничар сканира паспорт, визови проверки, и поставя печат. Той също така изглежда дневника. Понякога тя може да зададете въпрос на Руски - къде отиваш и целта на пътуването си. Пътниците са точно зад шофьора. По това време, докато сте в чата с обичаи, служители на улицата инспектират машините. Един път видях как те се измерва дълбочината на протектора на гумите.

Всичко. Начинът, по който е ясно. В 10:10 влязъл финландската прехода. В 10:15 отидохме формалности и отиде в посока на Турку.

Странно, но аз никога не е бил прав показа, инвестирайте в сертификат за паспорт за колата и всичко. И предварително да кажа, че храната в Kotka (например) за пазаруване и да се върне днес)))

За декларация образец благодарение на удобен за.
Понякога ходене по агенти на машината и разпространение на списания и вестници са затворени декларация по образец.

Веднага след Torfyanovka Teboil е напуснал сградата (в простолюдието миялната машина). Това безплатно тоалетна и има кафе да се яде след преместването от Санкт Петербург (от най-изгасне). За разлика Перални магазин на много ниски цени Раджа, силно препоръчвам да посети.

В Hamina (ще мине) zaedte на германските танкове по време на Втората световна война - отлично запазени образец (разположени в близост до църквата).

PS Когато се върнете в началото на декларацията е необходимо да се напише Гражданска отговорност номер

Благодарим Ви! Pro магазин не знаех Раджа. През лятото на път, не забравяйте да zaydom. И на външния вид на резервоара.

Между другото, не е твърде тежка, за да пътуват из Европа с кола (аз съм в смисъл, че един дълъг път)? Някак си по-лесно със самолет. И икономиката е там - един и същ въпрос. Обиколка няколко седмици с равнината може да бъде по-евтино купища мотели, ферибота и бензин.

Извинявам се за късния отговор. Със самолет, разбира се, по-лесно. Но задачата не е просто да отида там и да видя страната. Посетете туристическите атракции. Разбира се, можете да наемете кола и всичко е направено. Многократно и получи. Autotravel но това не е работа.
Autotravel, индивидуални почивки стил. Когато празникът започва от вратата на дома си и завършва само когато шофирате до този много врати.
По отношение на икономиката. Тя, разбира се, че има. И ние силно вярваме в нея. Но това не е най-важното. И най-важното - на пътя и абсолютното чувство на свобода. Когато отидете, където искате. Разбира се, в съответствие с умишлено маршрут. Отговорих на въпроса? Напиши.