Обратна връзка на почивка в Лермонтов 2018 Черно море

Тази бележка се занимава с отдих в района на село Лермонтов Краснодар. Черно море, плаж, интересни екскурзии, аквапарк, какво друго е необходимо за една добра почивка?

Обратна връзка на почивка в Лермонтов през 2014 г., на Черно море

Въртях идеята за един мой приятел, който, всъщност, че ще пътува. Тя не предложи да напусне България, за да видите нещо тук. След Олимпийските игри в Сочи не вървят много (всички, които са били в този град, каза, че цените са прекалено пораснали).

В резултат на това ние се интересувахме в квартал Туапсе. И все пак, в корпуса на село е по-евтино, отколкото в големите градове. Като изучава литература и отзиви за останалата част на това място, е взето решение да отиде в селото на Лермонтов, което е на 50 километра. от Туапсе.

Как да стигнем до Лермонтов

За да стигнете до това място е трябвало да бъде на влака. С билети няма проблеми - да ги направи предварителна резервация за определена дата (аз съветвам всички да го направят). Въпреки че пътят е дълъг и (малко повече от един ден), ние не сме уплашени изобщо. Напротив, това е много интересно да отида. Влакът спря в големите градове, и стоеше там в продължение на половин час. В Ростов на Дон, ние останахме почти час. През това време, ние трябваше да ходим на гарата, да правите снимки, за да купим храна за из път.

Просто трябваше да отида с трансфери - влак последва до Туапсе. При пристигането си в този град, на гарата, се качихме на автобуса на Лермонтов (за щастие те отиват през цялото време, на всеки половин час). На автобуса пътувахме за около един час. Въпреки дългото пътуване, аз не бих казал, че ние сме уморени от пътя. Във влака, ние бяхме много тихи и комфортни, а във вътрешността на автобуса е удобно - меки седалки, тонирани стъкла, климатик беше. Така че, не се притеснявай толкова много наведнъж - повярвайте ми, денят ще премине много бързо.

S.Lermontovo до автогарата пристигнахме в 10 часа сутринта. Тъй като ние вече е резервирал хотел, ние отидохме в нея. Самото село е малко по размер, там живеят около 1000 души. Ето защо, ние отидохме до хотела само на 10 минути с такси. Между другото, през Лермонтов федерална магистрала А-147. Но това не ме притеснява - тя е изградена чрез широк, земята смяна, така ли начин да се движат безопасно.

За хотела

Нашият хотел е наречен "Мираж". По-скоро, че е трудно да се обадите в хотела. Тя е по-скоро мини-хотел, предназначен за 20-30 души. Той се намира в центъра на Лермонтов, близо до морето. Настанихме веднага, вероятно защото целият персонал на българина (които не могат да бъдат намерени в чуждестранни хотели) и не е имал проблеми с комуникацията са възникнали. В този момент си спомних преди няколко години, аз стоях 3 часа на рецепцията в хотел в Тайланд, като се опитва да се движи в една стая едва общуването с администратора. Заповядайте, значителен ръст на имот в България!

Вариантите ни в хотела е с една спалня, разположен на втория етаж. Ремонт на добро, всички в бежово, чист, свеж. Разпределение на най-често - с две единични легла, нощни шкафчета, телевизор, хладилник. Тоалетната на баня и душ. Той висеше на закачалка, две хавлиени халати, на рафт в близост до мивката бяха еднократна употреба за лична хигиена. Приятен услуга, не казвай нищо. В допълнение, доволен от присъствието на чайника, сешоар и безплатен интернет в стаята.

След няколко часа имаме обяд в ресторант на партерния етаж. Между другото, цените са приятно изненадани. Това не е висока, въпреки че ние очакваме да видим повече. Като цяло, цените на стаите включва континентална закуска (въпреки че все още не сме). Също така, в допълнение към ресторанта, разположен на първия етаж стаи за караоке, билярд и тенис на маса. Хотелът е още една библиотека! Много хубаво място, трябва да кажа. Хотелът разполага само с 9 стаи, с оглед тя е много малка, но тя притежава много забавно.

На място е също така впечатляващи размери плувен басейн с шезлонги, една ябълкова градина с тераса за слънчеви бани и барбекю. Като цяло, ние нашата настаняване наистина харесва! Всичко е уютен, дом. И най-важното - до морето се ходи по силата на 15 минути!

Тук можете да отседнете в хотел Mirage и прочетете още отзиви

Впечатления от Черно море

Черно море, когато видях за първи път. Преди него, аз отидох на Азовско море и Средиземно море. Морски хубав, чист (най-важното). През цялото си пребиваване в Лермонтов никога не е имал буря. Quay много - той е малък, но доста просторен. Доволен от пясъчни плажове. Само едно камъче не ми харесва, на скалите е трудно да ходят боси, и неудобно да лъже. Пясъкът е много чиста, не угарки от цигари и други отпадъци не се виждат още веднъж. На плажа можете да видите малка част от къмпинга. Като цяло, районът е изградена правилно. Вярно е, че хотелът е малък, само 3-4. Но по цялото протежение на насипа са редове от откритите кафенета, пекарни, сергии с сувенири, атракции за деца. Дори и нощния клуб е. Лично аз не мисля, че един прост, малко градче ще бъде толкова забавно.

Обратна връзка на почивка в Лермонтов през 2014 г., на Черно море

Насладете се на слънцето на плажа и достатъчно nakupavshis, ние започнахме да проучи района. Честно казано, с изключение на обекти на първа линия и има двойка улици прилежащите към нея (които също са пълни с ресторанти и магазини), нищо по-интересно не сме виждали. Solid на частния сектор. По принцип, ние сме привърженици на една пълноценна почивка, ние имаме и това беше достатъчно. Тези, които са тръгнали на море как да се забавляват, разбира се, е да се избере по-голям град, където нощният живот е по-интензивен.

Екскурзии от Лермонтов

На следващия ден беше решено да се отиде на екскурзия. Ето защо, ние стана рано, имаше време да отида за закуска (малки сандвичи, хапки с шунка и сирене, два от кисело мляко, плодове и сок - доста приличен старт на деня). Планът беше да посетите Tenginsiky водопад и отидете на пистата. Но с тази в Лермонтов пълен ред - по улиците бяха пълни с места, където можете да се запишете за някоя екскурзия. И говорим за всеки детайл и покажи снимки. Екскурзии, се продават на достъпни цени, на брега на морето. Като цяло, те са активно "ту", така че е трудно да се мине.

Tengin Falls

Преди Tenghinka водопад пътувахме около 40 минути по време на пътуването, приказлив ръководство може да ни каже защо Лермонтов се обади. Както се оказа, още през 1838 поетът Михаил Лермонтов, като лейтенант Tenghinka пехотен полк, а не само тук, а е скочил с парашут в укрепленията, построени в устието на реката Shapsuho. Това е като един интересен и информативен информация.
Аз ще ви кажа накратко за водопада. Разбира се, че е по-добре да го види със собствените си очи великолепие. Естеството на Кавказ удивително красиви - непроходимите, гъсти гори, изобилие от тесните планински реки. Е, разбира се, въздухът - особено чист, морето.

Обратна връзка на почивка в Лермонтов 2014 г. Черно море

Водопад намира в туристическия център "Антар". Когато стигнахме там, бяхме посрещнати с приятна жена, и нашата обиколка започна с дегустация на вина от бялата раса.

Отново говорим за цената на алкохол е много ниска. Някои от нашата група дори купил няколко бутилки.

Обратна връзка на почивка в Лермонтов през 2014 г., на Черно море

След това се разделихме на малки групи от 10-15 души, а последвано ръководството, слушане на техните интересни истории и се възхищавах на природата. По пътя се натъкнах на много реки. Всеки, който би искал екстремна, може да се вози на тях.

След половин час ходене стигнахме до специално оборудвана площадка, с прекрасна гледка към водопада. Аз веднага обърна внимание на необичайни скални образувания, които са били като слой торта.

Една прекрасна гледка! Vodicka в водопад кристално чист, но заледени.

Обратна връзка на почивка в Лермонтов през 2014 г., на Черно море

Въпреки, че нашата група беше намерен смелчаци, които са решили купени в него.

Трябва само да повдигнете работил над водопада, където ние се вози по обратния път. С кабини отворени просто зашеметяваща гледка, те са спиращи дъха! Аз никога не би си помислил, че в Кавказ такава прекрасна природа.

Пред нас в очакване на пистата. Преди него, отидохме около 15 минути никога не бях се качи на кон, но един приятел ме увери, че си струва да се опита.

Обратна връзка на почивка в Лермонтов през 2014 г., на Черно море

Желаещи да отида беше пълен. Пред нас имаше няколко групи. Но конят имаше достатъчно, така че вашият ред чакахме буквално 10 минути, обаче, през това време имаше закуска (на пистата има няколко кафенета). Единственото нещо, което не ми хареса - те ми дадоха вози само един кръг. Аз не знам защо те имат такива изисквания. Може би хората са много. Не мога да кажа. Но аз бих се радвал да все още се пързаляха кръгове пет.

След всички тези събития, ние пристигнахме в хотела. За вечерта и през следващите няколко дни, ние не планират нищо - слънчеви бани, плуване в морето, правене на снимки, просто ходене в околностите на селото, закупуване на сувенири, хранителни и летни дрехи. Ето една ваканция, спокоен, измерена, тих, обичам.

А воден парк в село Джубга

Аквапарк в Джубга

Още в края на празника решихме с приятелката ми, за да отида до воден парк в село Dzhugba. Те ни доведе до микробус (пътувахме около час). Аз трябва да кажа, че това място е пълно с тях, но воден парк в Джубга - най-големият в региона Туапсе. От книжката, научихме, че има пързалка, която все още не е в България (като "Летящият Хил" с много обрати, или "цунами" - гигантски 10-metroy спускане на специална мини лодка). Разбира се, иска да види всичко със собствените си очи.

И накрая, ние пристигнахме на определеното място. Това беше пълна с хора. Но това не боли - областта на водния парк е огромен. В действителност, мащаб пързалки удари. В живота си съм виждал много аквапаркове, но това, в Dzhugba, произведени най-запомнящите!

Аквапарк в Джубга

В резултат на това воден парк, ние прекарал по-голямата част от деня. съдържание Забавни сърца "! Същата микробуса ни върна към Лермонтов. Впечатления на тегло! Преди да напусне дома си остава въпрос на дни. Не исках да напусне това красиво място! Ако знаех, че в България толкова хубаво да се отпуснете (а не скъпо от гледна точка на пари, най-важното нещо), аз ще дойда тук всяко лято.

Екскурзия до пчелина мед и кални бани

В предпоследния ден на нашата почивка в Кавказ, видяхме знак за мед пчелини и кални бани. Подкупени много ниска цена (а имаше такива "забавления" много близо. - на 5 км от Лермонтов). И най-накрая решихме да отидем там. Радвам се, че групата на тези пътувания са назначени много бързо - само за няколко минути. Ето защо, ние никога не чакаше автобус попълнено.

Обратна връзка на почивка в Лермонтов през 2014 г., на Черно море

Бяхме изправени пред истинска мед пчелин. Поразена от мащаба - никога преди не съм виждал такъв огромен пчелин.

Започнахме отново с дегустация. Но този път, ние получихме вкус различни разновидности на мед. Мед от липа (за съжаление не си спомням името), бях толкова впечатлен, че си купих 2 литра. След разходка из пчелина и лакомства, стигнахме до калните бани. Имаше много различни размери и дълбочини. Ние бяхме малко в тях, общо взето, премина през територията, измазана от главата до петите намазва от глава до пети (не толкова приятно, но полезен за кожата).

Това беше забавно! Тогава ние чакахме душа. Зад екрана може да се промени в сухи дрехи. В палатката, в района на баните, купихме много глинени маски и кремове на достъпна цена.

Върнахме обратно в късния следобед. Уморени, но щастливи, с много снимки и сувенири. Останахме снощи. Тя реши да проведе в залата за караоке в хотела. Както написах по-горе, този хотел е оставил много добро впечатление. За всички дни почивка не са имали някакви коментари или на почивка в народа си, нито по отношение на персонала. Стаите се почистват всеки ден (въпреки чистачи да си говорят, когато се налага да промените дрехи или нещо, което да се измие).

Тези, които казват, че България е лоша и скъпа ваканция, както изглежда, не са били Tuapsinkom област. През двете седмици прекарахме доста пари, но опит, натрупан тегло! А останалата част от славата. Но много екскурзии посетихме (това е това, което исках, когато напуснах). Дори ако просто се отпуснете на плажа, а не да напусне Лермонтов, можете да се забавлявате (яхтинг, АТВ, гмуркане, зоологически градини, въжени линии в планините, ботаническа градина, която само разходи). И, за цената, това е доста скромен. Разбира се, има места, по-скъпи. Но като цяло, всеки може да си позволи. А изобилието на екскурзии, е просто невероятно!

По мое мнение, почивка в България е необходима чужда! Нашите курорти не са толкова добри в чужбина (и мисля, че в много отношения, още по-добре). Лермонтов - по принцип е много пренаселено място. Туристите са пълни. Можем да кажем, че това е три пъти (след Dzhugba), който привлича туристи. Забелязахме, че в събота и неделя, дори от Краснодар идват тук, за да се отпуснете. Разбираемо е, че всеки иска да види такъв характер и се отпуснете за малко пари. За семейна почивка - всичко е перфектно. Сега знам със сигурност следващата ми почивка ще прекарат в област България, Tuapsinsom.