Като отидох на риболовно пътуване, статията, основните, научното списание

Сутрин се изправи в пет часа сутринта и взе със себе си две телескопични пръчки, пет метра дължина, която е въдицата и кука 0,3 mm "shestorochka". В половината от шестия беше на мястото си. Само хвърли една пръчка, не са имали време да вземете секунда, за да се отпуснете и да го хвърлят, когато първият риболов на плувка прът трепна, аз силно пристрастен и малка червеноперка, шаран, така че ние наричаме, в ръцете. Главата му се стрелна мисълта, че сега би било хлебарка захапка, и никой риболов няма да работи. Промених червея и отново хвърли стръвта, и за пореден път не успя да вземе втори стръв, като плувката доведе. Тогава аз се закача на кутията, така че ние наричаме шарана, аз ръководи всичко в сърцето ми избухна в аплодисменти, хвърля - отново начело с 15sekund поплавък отново дръпнете кутии, имат повече, грама на 300. И така, в продължение на три часа и половина хванах 5 кг риба и около 09:30 часа се прибрах, спал в продължение на два часа, след което се върна в реката, а вечер ухапване, но след ухапване изчезна: хванат дузина plotvin и отиде у дома си.

На втория ден, аз се качих отново в пет часа сутринта, отиде до реката, уловен шаран кофа и беше много щастлив. Но моите неуспехи започна на следващия ден. Както обикновено, стигнах до реката в шест часа сутринта, уловен шаран 16, но хапе все още не е свършила, докато дъждът се стичаше. Аз трябваше да се прибера вкъщи, защото, ако пътят ви се намокри, не съм завършване на къщата: по пътя за асфалтиране - около двеста хектара - пръстен. Когато стигна до къщата, дъждът свърши, обратно към надпреварата река беше безнадеждно. На тази нощ, минах добър дъжд, а на сутринта не съм се да им изчистване. Лошото време продължава, вероятно около пет дни.
На шестия ден, аз се върна на мястото си, но пак не хвана нищо, но през нощта, за да привлече червеите, както и в първия ден. Така че аз отидох до повече от четири дни, а не една кутия не е хванат. След това започна да отида един ден или два, но отново без успех. Така че една вечер бях седнал на съединител, пъхна бавно хлебарка (Какво е това?) И има zasobiralsya дома. След това ме дърпа с мотоциклет, приятелю - Юра и ми предлага риба, и както аз не съм ял добра пържена риба, аз го взех. Даде ми шаран грама на 500, шаран, също грама на 500, както и още един шаран, гр, най-вероятно при 800. Попитах го къде е взел една риба, той каза, че "Крупки" хванат. Така че ние имаме един водоем се нарича, който се намира на пет километра от дома ми.

Аз също исках да отида на риболовно пътуване, но вечерта намерили само един дете, които влязоха с мен, а един опасен досега на карета. След това той открил на споразумение. Както обикновено, се изправи в пет часа сутринта - докато яде, преди да отиде, аз погледнах към момента - тя е на десет минути до шест. Въпреки че имаше момчето, името му е Владимир, аз бутна два километра, така че по пътя обратно към цената на превоза е достатъчно. Когато пристигнахме там, той вече е 07:30. Оказа се, че този водоем зареден, не можете да го хване. Карахме на стражарите, които охраняват реката от феновете на риболов, с надеждата, че можем да се позволи да хване. Те казаха, че не ни беше позволено да риба, тъй като собственикът не позволява, но ако не побързаме, можете да изчакате за собственика, той трябва да шофирате. В 10:30 часа карах сина на собственика и началника rybinspektor Кавказкия регион. Ние помолихме за разрешение да изравнят, те ни позволи. Отпуснете пръчки само хвърлени, седяхме около три минути - виж, плувка отиде под водата, тя се нарязва и че има сили, които дърпат, почти проведе на до брега, като общата шаран, 500 грама, отсече и листа. Малко разочароващо, но какво ще правиш? Пускам отново след пет минути - хапят, дръпнете - отново шаран. Че не пропусна. И така, ние сме приблизително половината минало 11:50 хванат пет парчета. След това рибата престана да кълват, но стражът успокои, като каза, че уловената риба ще започне в два часа. По това време, започва вечер ухапване. И това е вярно: ние останахме два часа - никога не клъвна. Но в трети десет минути ми остана плувката под водата, закачен шаран вероятно килограм. Веднага стана по-весело, а след това отидохме риболов. От 04:58 часа хванахме 18 риби - шаран, три друга шаран, Big Fish, всяка от които тежи един килограм. Оказа се, почти половин торба с риба! Володя хванат шест риби, останалата част от мен. Бях толкова щастлив, колкото някога, почти летят в небето от такъв риболов. Имам такъв риболов никога не е било в живота ми.
Аз все още съм впечатлен. Ако позволи, дори и да отида през седмицата - има ...